Your search has found 10 jobs

Wat biedt Boplan jou?

  • Een sleutelrol binnen een innovatief en technologisch vooruitstrevend bedrijf, waar HR een strategische partner is die de toekomst nabij brengt en medewerkers motiveert en mobiliseert richting doelen en ambities.
  • Een productiebedrijf waar R&D, technologie, veiligheid en netheid hoog in het vaandel staan en waar je omringd wordt door positieve, aangename collega’s.
  • Je krijgt het vertrouwen en de ruimte om HR-processen vorm te geven, te verbeteren en te vernieuwen. Met een grote mate van autonomie neem je initiatieven, breng je structuur aan en begeleid je verandering.
  • Een brede generalistische functie, met een sterke focus op zowel soft als hard HR, gecombineerd met projectmatig werk rond welzijn, leiderschap en interne mobiliteit.
  • Een nauwe samenwerking met het management, waarbij je een kritische, strategische en tegelijk pragmatische sparringpartner bent.
  • Een open, informele en resultaatgerichte cultuur, waar korte communicatielijnen, ondernemerschap en directe impact de norm zijn.
  • Een vlot bereikbare werkplek in een filevrije omgeving in Zuid West-Vlaanderen.
  • Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen en tankkaart, de mogelijkheid tot fietslease na 6 maanden, een forfaitaire onkostenvergoeding aangevuld met een mooi pakket aan extralegale voordelen zoals maaltijd- en ecocheques, smartphone met abonnement, laptop, 20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen en glijdende werkuren.

 Wat zijn je verantwoordelijkheden?

In deze functie combineer je je operationele HR-expertise met een sterk projectmatig inzicht. Je fungeert als vast aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden in de  industriële omgeving die zowel uit bedienden als arbeiders bestaat, en zorgt ervoor dat zij correct, toegankelijk en mensgericht worden ondersteund. Je rapporteert in deze rol aan de HR Director.

 

Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere:

1. Medewerkerstrajecten van A tot Z

  • Coördineren van rekruterings- en selectieprocedures voor technische en productiegerelateerde profielen;
  • Opzetten van spontane instroomkanalen, en constructief samenwerken met uitzendkantoren en selectiekantoren om kwalitatieve instroom te genereren;
  • Opzetten en opvolgen van preboarding-, onboarding- en offboardingtrajecten, in nauwe samenwerking met interne stakeholders.

2. SPOC en HR-ondersteuning

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor dagelijkse HR-vragen van medewerkers en leidinggevenden in de operationele afdelingen;
  • Ondersteunen en adviseren omtrent personeelsbeleid, sociale wetgeving en arbeidsreglementering;
  • Coachen van leidinggevenden in mature gespreksvoering en opvolging van hun teamleden;

3. Performance en talentontwikkeling

  • Coördineren van het jaarlijkse evaluatieproces en begeleiden van leidinggevenden bij het voeren van de performantiegesprekken met hun teamleden;
  • Detecteren van opleidingsnoden en vertalen naar gerichte ontwikkelingsacties in samenspraak met leidinggevenden, en eventueel in samenwerking met externe opleidingspartners;
  • Monitoren van een aantal KPI’s bij de toegewezen populatie;
  • Meewerken aan initiatieven rond duurzame inzetbaarheid, talentontwikkeling en interne mobiliteit.

4. Projecten & samenwerking

  • Deelnemen aan diverse HR-projecten zoals Employer Branding, tijdsregistratie, en loonbeleid;
  • Vertegenwoordigen van HR in interne werkgroepen zoals bijvoorbeeld bij de werkgroep veiligheid.

 

Herken je jezelf hierin?

  • Je beschikt over minstens 7 jaar ervaring in een brede HR Business Partner-rol, in een productie- of technische omgeving waar je dicht bij de werkvloer stond.
  • Je hebt een sterke affiniteit met projectmatig werken en weet orde te scheppen en richting te geven in een organisatie die voortdurend in beweging is.
  • Je werkt autonoom en neemt eigenaarschap over jouw domeinen: je denkt vooruit, onderneemt actie en komt tot duurzame oplossingen.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands, Engels en Frans.
  • Je communiceert vlot en professioneel op alle niveaus van de organisatie.  
  • Je slaagt erin om strategische doelstellingen te vertalen naar concrete acties, met een pragmatische en resultaatgerichte aanpak.
  • Je wil actief bijdragen aan een HR-beleid dat zowel mensgericht als future-proof is.

 

Onze klant

Boplan is een toonaangevend internationaal bedrijf dat hoogwaardige veiligheidsoplossingen ontwikkelt en produceert voor industriële omgevingen. Met meer dan 25 jaar ervaring en aanwezigheid in meer dan 80 landen zet Boplan zich in voor innovatie, kwaliteit en maximale veiligheid. Hun producten, zoals veiligheidshekken, beschermpalen en aanrijdbeveiligingen, worden wereldwijd gebruikt in magazijnen, productieomgevingen, logistieke centra en op luchthavens.

Werken bij Boplan betekent deel uitmaken van een groeiend bedrijf dat bekendstaat om zijn vooruitstrevendheid en klantgerichte aanpak. Je komt terecht in een dynamische omgeving waar jouw talenten en ideeën bijdragen aan internationale projecten en innovatieve oplossingen. Zin in een omgeving waar je dagelijks impact maakt op mens en organisatie? Stap mee in dit verhaal en draag bij aan het versterken van veiligheid in een groot aantal industriële omgevingen wereldwijd.

 

Interesse?

Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Sharon De Winter voor meer informatie. Dit kan via mail: sharon.dewinter@youconnect.beof op het nummer: +32 498 61 82 24.

Wanneer je solliciteert, bewaren we jouw CV en alle persoonsgegevens die je opgeeft in onze databank in overeenstemming met onze privacy notice.

Deze vacature loopt in exclusieve samenwerking met YouConnect.

Over YouConnect

YouConnect is gespecialiseerd in executive search, permanente aanwerving en interim management voor legal, hr & compliance professionals.

Wij begeleiden kandidaten om de job te vinden die hen op het lijf geschreven is en waarin ze kunnen uitblinken. We vormen de krachtige connectie tussen bedrijven enerzijds en juridische, hr- en compliance professionals anderzijds. We helpen om de juiste contacten te leggen en loopbanen vorm te geven die het individu doen groeien en de toekomst van de onderneming naar een hoger niveau tillen.

Location: Wevelgem
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 18/06/2025
Job ID: 41364

Zoek jij een stimulerende werkomgeving in een energiek en positief team waar kwaliteit voorop staat? Lees dan snel verder! Misschien ben jij wel onze gedroomde nieuwe collega.

Location: Gent, Berchem, Brussel
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 06/06/2025
Job ID: 41265

Denys is op zoek naar een International Reward Partner in Gent om hun team te versterken.

Wat biedt Denys jou?

  • Een scharnierfunctie bij een ambitieuze, internationale speler op het vlak van complexe bouw- en infrastructuurwerken.
  • Een rol als Reward partner met impact doorheen de verschillende entiteiten van Denys in Europa.
  • Je krijgt de ruimte om de loonverwerking in de verschillende buitenlandse vestigingen te combineren met uitdagende projecten inzake beloningsbeleid en internationale tewerkstelling.
  • Neem met de nodige energie en passie het voortouw, met frequent contact met jouw collega’s uit het HR team, de leidinggevenden en externe partners in een omgeving van participatief leiderschap.
  • En niet te vergeten, geniet van een prachtig landschapskantoor met goede bereikbaarheid aan de ring van Gent.

 

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

Als International Reward Partner speel je een sleutelrol in de ondersteuning van het HR-beleid van Denys in Europa en daarbuiten.

  • Je bent verantwoordelijk voor de  maandelijkse uitvoering van de internationale payrolls en de bijhorende compliance in o.a. Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Denemarken,… . Hiervoor werk je intensief samen met de sociale secretariaten en interne stakeholders.
  • Je zorgt voor de correcte on- en offboarding van de medewerkers actief op onze internationale payrolls.
  • Je beheert en coördineert de processen rond internationale tewerkstelling samen met de externe partners, en staat in voor de uitvoering en opvolging van de administratie rond visa, single permits, sociale zekerheid en geldende arbeidsvoorwaarden conform wet- en regelgeving van het land van tewerkstelling.
  • Je draagt actief bij aan projecten omtrent internationale tewerkstelling, beloningsbeleid zoals loonanalyse, functieclassificatie, compa-ratio’s, simulaties en berekeningen.
  • Naast je uitvoerende rol in de internationale payroll fungeer je als betrouwbare HR Business partner voor de buitenlandse entiteiten, neem je deel aan de maandelijkse teammeetings en bied je advies over het performance-, engagement- en beloningsbeleid.
  • Je draagt actief bij aan kennisdeling en optimalisatie van de internationale HR-processen.
  • Je maakt deel uit van een groot HR-team, waarbij je rapporteert aan de Comp & Ben Manager en nauw samenwerkt met de Chief People Officer.

 

Herken je jezelf hierin?

  • Je hebt een Bachelor- of Masterdiploma behaald, en minstens 5 jaar relevante HR-ervaring opgedaan waarvan loonadministratie een onderdeel is, bij voorkeur in een internationale of technisch-industriële omgeving.
  • Je hebt kennis van payroll processen en compliance verplichtingen in het buitenland.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels en je kan een aardig mondje Frans spreken.
  • Mensen waarderen je om jouw sterke communicatievaardigheden en oplossingsgerichte ingesteldheid.
  • Jouw ondernemerschap en analytisch denkvermogen vallen ook steeds in de smaak.

 

Onze klant

Denys is een internationale groep actief in verschillende disciplines: water, energie, mobiliteit, restauratie, bouwkunde en speciale bouwtechnieken. In deze complementaire vakgebieden is Denys een nichespeler met hoge toegevoegde waarde. De organisatie groeit snel, met een sterke focus op internationale expansie. Denys staat bekend om zijn ondernemende spirit en dynamische cultuur, waar medewerkers de vrijheid krijgen om hun rol actief mee vorm te geven.

 

Interesse?

Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Cindy Maes  voor meer informatie. Dit kan via mail: cindy.maes@youconnect.be of op het nummer: +32 475 82 00 92.

 

Wanneer je solliciteert, bewaren we jouw CV en alle persoonsgegevens die je opgeeft in onze databank in overeenstemming met onze privacy notice.

Deze vacature loopt in exclusieve samenwerking met YouConnect.

Location: Gent
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 21/05/2025
Job ID: 41397

We are servicing a global biotech leader in their search for a seasoned HR Business Partner who can balance local impact with international scope. This is a high-impact role in a matrix environment, requiring strong stakeholder management, long-term strategic thinking and the ability to challenge at executive level. Based in Ghent, you’ll play a pivotal role in global talent management areas and strategic workforce planning. 

Location: Ghent
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 19/05/2025
Job ID: 40802

Wat biedt Wolf Oil Corporation jou?

  • Een gevarieerde en uitdagende rol in een dynamisch bedrijf, met ambitieuze projecten in het vooruitzicht.
  • Een warme, familiale sfeer, in een internationaal team van meer dan 300 collega’s met diverse achtergronden.
  • Een werkomgeving waar ruimte is voor initiatief en creativiteit, met een cultuur gekenmerkt door samenwerking en collegialiteit.
  • Een zorgvuldige onboarding en goede begeleiding, met veel aandacht voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Een competitief verloningspakket aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een iPhone met abonnement, hospitalisatieverzekering, ambulante verzekering, een groepsverzekering en een  bycicle leasing plan.
  • Flexibiliteit dankzij glijdende werkuren en de mogelijkheid tot thuiswerk. Een 4/5e tewerkstelling behoort tot de mogelijkheden.

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

Als HR & Payroll Administrator ben je verantwoordelijk voor de loonverwerking en de HR-administratie van zowel arbeiders als bedienden in België. Daarnaast speel je een actieve rol in het optimaliseren van administratieve processen door knelpunten te signaleren en verbeteringsvoorstellen aan te reiken.

Jouw gevarieerd takenpakket ziet eruit als volgt:

  • Loonverwerking & personeelsadministratie: Je zorg ervoor dat de lonen van arbeiders en bedienden correct en tijdig verwerkt worden in samenspraak met het sociaal secretariaat.  Daarbij volg je de administratieve flow nauwgezet op: je beheert personeelsdossiers en zorgt dat alles klopt wanneer iemand start, intern verandert of uit dienst gaat. Je krijgt daarbij ook een inkijk in de internationale payroll. Naleving van de arbeidswetgeving is essentieel, maar je staat er niet alleen voor: je wordt goed begeleid en maakt deel uit van een ervaren team.
  • HR-documenten & eerste aanspreekpunt: Je stelt contracten, addenda en andere personeelsdocumenten op en houdt ze up-to-date. Wanneer medewerkers of leidinggevenden vragen hebben over sociaal-juridische zaken, ben jij hun toegankelijke en betrouwbare aanspreekpunt. Je bent niet bang om iets uit te zoeken en durft initiatief te nemen als je verbeteringsmogelijkheden ziet.
  • Verzekeringen & extralegale voordelen: Hospitalisatieverzekering, arbeidsongevallenverzekering of maaltijdcheques? Jij zorgt dat alles correct wordt geregistreerd, en houdt de administratie mee op orde.
  • Digitalisering & verbetering: Je krijgt de kans om actief mee te denken over hoe processen efficiënter kunnen. Je signaleert wat beter kan en werkt mee aan het uitschrijven van nieuwe werkwijzen. Je zal werken met  digitale HR-tools zoals eBlox, Protime of Excel. Nog niet vertrouwd met alle systemen? Geen probleem – je leert het onderweg.
  • Data & rapportering: Je ondersteunt bij het opstellen en verwerken van de afwezigheden, personeelsbezetting en loonrapporten. Hierdoor kan het HR-team en management rekenen op correcte informatie.

 

Herken je jezelf hierin?

  • Je hebt bij voorkeur een bachelor-diploma op zak en bent sterk geboeid door HR. Je wilt je verder verdiepen in administratie en payroll, en bezit reeds een kennis van sociale wetgeving.
  • Je houdt van structuur en werkt nauwkeurig, met oog voor detail – je vindt het belangrijk dat alles administratief klopt.
  • Digitale tools geven jou energie: ervaring met systemen zoals eBlox of Protime is mooi meegenomen, maar je leert het ook snel als het nieuw is.
  • Je hebt een positieve kijk, communiceert vlot en professioneel, en begrijpt het belang van discretie in deze rol waar je steeds werkt met vertrouwelijke informatie.
  • Met een leergierige en proactieve houding zoek je naar manieren om processen te verbeteren en de HR-administratie future-proof te maken.
  • Als een echte teamspeler werk je goed samen met je collega’s van het HR-team, maar ook met deze van de andere afdelingen.
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels, zodat je met collega’s in binnen- en buitenland kan communiceren.  Kennis van het Frans is een pluspunt. 

 

Onze klant

Wolf Oil Corporation is een in België gevestigd, onafhankelijk bedrijf dat gespecialiseerd is in de productie van smeeroliën. De onderneming biedt technologisch geavanceerde en op maat gemaakte smeermiddelen aan die motoren beter, sneller, groener en schoner doen presteren.

Wolf Oil Corporation produceert smeermiddelen voor uiteenlopende toepassingen, gaande van personenwagens en motorfietsen tot bouwmachines. De productie vindt plaats in het hoofdkantoor in Hemiksem. De smeermiddelen worden geblend in bulk en voor de eigen merken Wolf en Champion. Dankzij de hoge kwaliteit van de producten heeft de organisatie premium partnerships weten op te bouwen met onder andere WRC en Junior WRC, BMW EWC en Bud Racing.

Binnen Wolf Oil Corporation weerspiegelt de dynamische, innovatieve en open structuur de kernwaarden van verbondenheid, streven naar uitmuntendheid en ondernemerschap. Deze wendbaarheid stelt de organisatie in staat om met vertrouwen in te spelen op de steeds veranderende realiteit van de sector. Zoals smeerolie essentieel is voor de werking van een motor, zo vormen energie en teamwork de drijvende kracht achter de voortdurende inzet om steeds dat stapje extra te zetten.

 

Interesse?

Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Sharon De Winter voor meer informatie. Dit kan via mail: sharon.dewinter@youconnect.be of op het nummer: +32 498 61 82 24.

Wanneer je solliciteert, bewaren we jouw CV en alle persoonsgegevens die je opgeeft in onze databank in overeenstemming met onze privacy notice.

Deze vacature loopt in exclusieve samenwerking met YouConnect.

Location: Hemiksem
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 16/05/2025
Job ID: 40901

De outsourcingafdeling van YouConnect bestaat al even, maar groeit sterk. In deze afdeling worden beloftevolle talenten opgeleid tot sterke recruiters. Zowel pas afgestudeerden als junior HR-professionals krijgen hier de kans om zich verder te ontwikkelen en het vak te leren van ervaren specialisten. Klaar om je HR-carrière naar een hoger niveau te tillen? Lees dan zeker verder!

We bieden je de mogelijkheid te worden opgeleid tot een state-of-the-art Recruitment Consultant. We nemen je mee in de wereld van HR, laten je zien hoe jij een positieve impact kan hebben op de loopbanen van kandidaten en leren je het rekruteringsvak aan. Je doet ervaring op bij verschillende bedrijven en wordt vakkundig begeleid door een top-coach. Die begeleiding vinden we belangrijk. Enerzijds krijg je alle ruimte om te ontwikkelen, anderzijds zal je gesteund worden door een rekruteringsexpert die je dagelijks met raad en daad bijstaat.

Wat biedt YouConnect jou?

  • Een functie in een gespecialiseerd rekruteringskantoor dat sinds haar oprichting 12 jaar geleden een sterke groei kende en een stevige fundering heeft.
  • Een kwalitatieve, doorgedreven vakopleiding in onze Recruitment Bootcamp.
  • De absolute kans om verschillende bedrijven grondig te leren kennen en er te werken op interessante projecten.
  • Een personal top-coach met een hoge expertise in rekrutering die je ten allen tijde zal bijstaan en uitdagen.
  • YouConnect werkt met een hart voor de maatschappij. Zo begeleiden we jaarlijks een aantal jongeren die moeilijker hun weg vinden naar de arbeidsmarkt en dragen we bij aan een aantal goede doelen die zorgvuldig worden uitgekozen. Ook jij zal kunnen participeren in projecten die jou nauw aan het hart liggen.
  • Een passende en mooie verloning in lijn met je ervaring, aangevuld met interessante extralegale voordelen.

 

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

We gooien je zomaar niet in het diepe. We bieden een praktische en intensieve Recruitment Bootcamp aan waarin je alle kneepjes van het vak leert. Je wordt opgeleid en begeleid om rekruteringsprojecten op te nemen bij een selectie van de vele bedrijven die met ons samenwerken.

Na het opleidingsprogramma ben je klaar voor:

  • Research: Je gebruikt verschillende kanalen om de kandidaten te spotten die de juiste match zijn voor het bedrijf waar je werkt. Je gebruikt hiervoor de systemen van de bedrijven waar je projecten uitvoert.
  • Voeren van telefonische screenings en/of selectiegesprekken: Je bent geïnteresseerd in wat mensen drijft en waar zij energie uit halen. Op basis van deze gesprekken zal je kandidaten weerhouden en anderen niet. Je bent hierin kritisch en legt de lat hoog voor jezelf en voor jouw klant.
  • Deelname aan jobbeurzen: Afhankelijk van de wens van de klant en de initiatieven die zij nemen met betrekking tot employer branding neem je deel aan jobbeurzen en draag je hun employer brand mee uit.
  • Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor de hiring managers bij de klant: Je leidt het rekruteringsproject bij onze klant en staat in voor een vlekkeloze follow-up. Je communiceert en informeert zo duidelijk mogelijk over de voortgang van de selecties die jij voor je klant waarneemt.
  • Interne mobiliteit: Je screent en selecteert eigen werknemers van de klant die solliciteren voor een nieuwe job.
  • Administratie en support: Je verwerkt alle informatie in de desbetreffende systemen waarmee jouw klant werkt.
  • HR-projecten: Afhankelijk van de uitdaging bij jouw klant werk je mee aan HR-projecten binnen jouw vakdomein: opbouw talent pools, overgang naar een nieuw ATS systeem, employer branding.
  • Samenwerken met externe leveranciers: Je werkt nauw samen met de uitzend- en selectiekantoren van onze klanten. Ook samenwerken met Assessment Center kantoren kan hier deel van uitmaken.

 

Herken je jezelf hierin?

Je bent service-gericht, flexibel en leergierig. Bij elke klant zal je met andere uitdagingen te maken hebben. Je bent in de eerste plaats een natuurlijke luisteraar. Je bent nieuwsgierig, iemand die clichés doorbreekt en je blijft graven tot je de persoon die voor je zit ‘kent’.

Daarnaast ben of heb je:

  • Een passie voor menselijke relaties: verbinding maken met mensen is waar je van houdt;
  • Resultaatgericht, een doorzetter en gericht op het behalen van kwalitatieve resultaten;
  • Positief ingesteld: je bent een optimist;
  • Flexibiliteit is jouw tweede natuur, in deze rol zal je immers afwisselend op verschillende plaatsen werken en ook samenwerken met verschillende persoonlijkheden;
  • Je draagt integriteit, respect en discretie hoog in het vaandel. Daar staan we immers voor in al onze samenwerkingen met kandidaten en bedrijven;
  • Vous maîtrisez parfaitement le français et le néerlandais.

 

Over YouConnect

YouConnect is een selectiekantoor met +20 medewerkers, gespecialiseerd in executive search, permanente aanwerving en interim management voor legal, hr & compliance professionals.

Wij begeleiden kandidaten om de job te vinden die hen op het lijf geschreven is en waarin ze kunnen uitblinken. We vormen de krachtige connectie tussen bedrijven enerzijds en juridische, hr- en compliance professionals anderzijds.

We helpen om de juiste contacten te leggen en loopbanen vorm te geven die het individu doen groeien en de toekomst van de onderneming naar een hoger niveau tillen.

 

Interesse?

Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Sharon De Winter voor meer informatie. Dit kan via mail sharon.dewinter@youconnect.be of op het nummer +32 498 61 82 24.

Wanneer je solliciteert, bewaren we jouw CV en alle persoonsgegevens die je opgeeft in onze databank in overeenstemming met onze privacy notice.

 

Location: Gent
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 15/05/2025
Job ID: 41165

At Vyncke, you will be working for a true pioneer in clean energy! Over the years Vyncke has shown true leadership in the business of clean energy technology. In respect of their growth internationally, Vyncke is looking for a Strategic Reward Manager to scale up the HR Team.

Location: Harelbeke
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 23/01/2025
Job ID: 36536

Zoek jij een aangename werkomgeving in een wendbaar, positief team dat de klemtoon legt op kwaliteit? Lees dan vooral verder! Jij bent misschien wel onze gedroomde nieuwe collega.

YouConnect’s aanbod

Als Team Leader Payroll Outsourcing krijg je een sleutelfunctie. Je combineert jouw expertise in payroll met een passie voor mensen en processen, en je helpt de divisie YouConnect Outsourcing verder uit te bouwen door de nieuwe cel “Payroll” op de kaart te zetten.

Jij krijgt:

  • De mogelijkheid om je stempel te drukken op de nieuwe tak van onze divisie Outsourcing, en je eigen team samen te stellen en op te leiden;
  • Een functie met een ideale combinatie van ondernemerschap en people-management naast de mogelijkheid de complexere payroll-projecten zelf uit te voeren bij mooie bedrijven;
  • Een  rol in een ondernemend en waardengedreven bedrijf dat een stevige fundering heeft en sinds haar oprichting een duidelijk verschil maakt in de markt;
  • Tijd voor persoonlijke ontwikkeling en de mogelijkheid om leerrijke opleidingen te volgen;
  • Collega’s die niet per se zichzelf au sérieux nemen, maar wel hun job. Als professionele vakmensen staan we als jouw collega klaar om van jouw nieuwe business unit - Payroll Outsourcing - een succes te maken;
  • Toegang tot een breed en interessant bedrijvennetwerk;
  • Werken in de allermooiste kantoren van Gent met de kans om hybride te werken.

Jouw nieuwe job: 

  • Je bent gepassioneerd door de wereld van payroll en wil graag de volgende stap in je loopbaan zetten. Je zet je schouders onder de ontwikkeling van de nieuwe business unit bij YouConnect: Payroll Outsourcing. Zo zal je werken aan het bouwen van een performant Payroll Outsourcingsteam en voer je zelf deeltijds (senior) payroll-opdrachten uit bij onze klanten. 
  • Je bouwt het payroll-team uit, stuurt je medewerkers aan en rekruteert nieuwe collega’s. Als teamleader ben je de drijvende kracht achter het succes van je team, waarbij je hen inspireert en begeleidt in het bereiken van uitmuntende prestaties. Je speelt een cruciale rol in het versterken van je team door het aantrekken van nieuwe collega’s die alles in zich hebben om professionele payroll consultants te worden;
  • Je leidt hen op en houdt ervan hen verder te laten ontwikkelen en je expertise met hen te delen.  Je bent een geboren coach met wie het fijn samenwerken is;
  • Je bouwt en organiseert de Payroll Bootcamp waarbij je enerzijds verantwoordelijk bent voor de inhoud van de opleiding maar ook voor het opleiden van nieuwe talenten met grote interesse in payroll. Daarnaast sta je borg voor een continue kennisuitwisseling zodat de kennis en vaardigheden van je team op vlak van payroll en sociale wetgeving onberispelijk zijn;
  • Je passie en expertise in payroll komen tot uiting in elke fase van het proces. Je zal zelf op deeltijdse basis payroll-projecten on site uitvoeren bij klanten. Deze opdrachten situeren zich in Vlaanderen en Brussel;
  • Je rapporteert aan de Partner verantwoordelijk voor de HR-divisie bij YouConnect.

Herken je jezelf hierin?

Hoewel attitude en persoonlijkheid belangrijker zijn dan de jaren op de teller verwachten we een minimum van 8 jaar ervaring in payroll. Deze ervaring heb je opgebouwd als payroll officer/coördinator intern bij een bedrijf of als (senior) payroll consultant bij een sociaal secretariaat.

  • Je beschikt over een masterdiploma;
  • Je ambieert een werkomgeving, die jouw verdere ontwikkeling stimuleert terwijl je voldoening vindt in het coachen van collega’s;
  • Je bent een goede luisteraar met een oprechte interesse in de noden, passies en ambities van je gesprekspartners en van de medewerkers die je in je team opneemt;
  • Je ben oplossingsgericht, analytisch en gericht op het behalen van kwalitatieve  resultaten;
  • Ook al loopt niet altijd alles zoals gepland: je bent positief ingesteld en dat is voelbaar voor wie met jou samenwerkt;
  • Je draagt integriteit, respect en discretie hoog in het vaandel. 

Wie zijn wij

YouConnect: dat is een team van +20 gedreven medewerkers met één gemeenschappelijk doel: het verbinden van HR-experts en juristen met jobs waarin ze kunnen uitblinken.

Samen vormen zij een nichekantoor voor HR, Legal & Compliance professionals gespecialiseerd in interim management, werving & selectie en outsourcing.

Samen met onze klanten staan we voor pittige uitdagingen in de zoektocht naar talent.  We werken grondig aan elke opdracht om de kwaliteit te bieden waar we voor staan, wat goede resultaten geeft en een groeiend portfolio aan bedrijven.

Deze groei maakt plaats voor een nieuwe collega, die onze business line Outsourcing verder uitbreidt, versterkt en leidt.

De lat ligt best hoog. Door onze aanpak, het vakmanschap waarmee we werken en de waarden die we hanteren.

Let’s Connect! 

Voor meer informatie, contacteer Marie Van Volcem via e-mail marie.vanvolcem.ext@youconnect.be of bel +32 476 89 09 12. 

Location: Gent
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 17/01/2025
Job ID: 36668

Astara, an international leader in mobility and vehicle distribution, is looking for a Regional Talent Manager for Western Europe. Originally founded in Spain in 1979, Astara now operates in 19 countries across Europe, Latin America, and Southeast Asia.

Location: Antwerp
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 10/01/2025
Job ID: 36203