Your search has found 5 jobs

Wat biedt Plukon jou?

  • Een veelzijdige HR-rol in een productieomgeving die volop in beweging is.
  • Een organisatie met korte communicatielijnen, waar transparantie, verantwoordelijkheid en samenwerking centraal staan.
  • Een team waarin je warm onthaald wordt, waar je kan groeien, en waar ruimte is voor initiatief en verbetering.
  • Je speelt een sleutelrol in de verdere centralisatie en professionalisering van de payrollprocessen.
  • De kans om ervaring op te doen binnen een internationale groep met lokale verankering en sterke ambities.
  • Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques, eco-cheques, hospitalisatieverzekering, een forfaitaire onkostenvergoeding en 32 vakantiedagen (waaronder 12 ADV-dagen).
  • De mogelijkheid om 1 d/week thuis te werken.                                                                                                                        

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

Als Payroll & HRIS Expert maak je deel uit van het centrale payrollteam van Plukon België. Je bent verantwoordelijk voor de payroll van de site in Olen, maar jouw standplaats is Moeskroen, waar de centrale werking gevestigd is. Je combineert operationele verantwoordelijkheden met projectwerk en draagt zo bij aan efficiëntere en toekomstgerichte HR-processen:

  • Payrollbeheer: Je staat in voor een correcte en tijdige loonverwerking voor zowel arbeiders als bedienden in samenwerking met SD Worx. Je verwerkt complexe verloningsdossiers (ploegen-, nacht- en weekendwerk) en zorgt voor de juiste toepassing van cao’s en regelgeving.
  • HR-systemen en digitalisering: Je beheert en optimaliseert het masterdatasysteem (AFAS) en ondersteunt lokale teams bij het correct registreren van mutaties en rechten. Je werkt ook met tools zoals Protime en Docebo en helpt bij implementaties en verbeteringen.
  • Analyse en rapportering: Je stelt rapporten op rond o.a. verzuim, premies en loonkosten en levert waardevolle inzichten, met als doel meer grip en onderbouwing in besluitvorming te brengen.
  • Harmonisatie & procesverbetering: Je denkt actief mee over hoe payroll- en HRIS-processen eenvoudiger, efficiënter en schaalbaarder kunnen worden ingezet over de drie Belgische sites heen. Je signaleert knelpunten en vertaalt die naar werkbare oplossingen, helpt bij het testen en implementeren van nieuwe workflows en zorgt mee voor duidelijke procedures en instructies. Daarnaast draag je bij aan kennisdeling binnen het HR-team en ondersteun je initiatieven die leiden tot efficiënte, gestroomlijnde processen.
  • Samenwerking: Je rapporteert rechtstreeks aan de HR Director en werkt nauw samen met de HR collega’s van de drie Belgische sites.

 

Herken je jezelf hierin?

  • Je beschikt over minstens  3 jaar ervaring in payroll van zowel arbeiders als bedienden. Je kan omgaan met een  complexe payrollomgeving (ploegen-, nacht- en weekendregelingen) en begrijpt de achterliggende processen.
  • Je bent een gedreven payrollspecialist die graag verantwoordelijkheid neemt en energie krijgt van een afwisselende rol waarin cijfers, processen en systemen samenkomen.
  • Je hebt een grondige kennis van Eblox (SD Worx) en Excel; kennis van systemen
    zoals AFAS, Protime, Presta zijn een plus.
  • Je bent analytisch, nauwkeurig en leert snel werken met nieuwe tools.
  • Je denkt actief mee, neemt initiatief en formuleert verbetervoorstellen.
  • Je bent positief ingesteld, nuchter en no-nonsense een hoog werktempo geeft je energie.
  • Je spreekt vlot Nederlands en je hebt een goede kennis van Engels en Frans.



Onze klant

Plukon Food Group is een toonaangevende speler binnen de Europese voedingsindustrie, gespecialiseerd in gevogelte en innovatieve maaltijdcomponenten. Met meer dan 11.000 medewerkers en vestigingen in zeven landen bouwt Plukon dagelijks aan duurzame oplossingen voor retailers, foodservice en maaltijdcomponenten.

De site in Moeskroen is één van de drie Belgische productielocaties, naast Olen en Maasmechelen.

Werken bij Plukon betekent deel uitmaken van een omgeving waar actie wordt ondernomen, waar processen op scherp worden gesteld en waar ruimte is voor mensen die eigenaarschap tonen. Je komt terecht in een no-nonsense werkomgeving waar teamwerk, respect en continue verbetering centraal staan. Medewerkers krijgen er de kans om mee te denken, initiatief te nemen en mee richting te geven aan de toekomst.

 

 

Interesse?

Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Sharon De Winter voor meer informatie. Dit kan via mail: sharon.dewinter@youconnect.be of op het nummer: +32 498 61 82 24.

Wanneer je solliciteert, bewaren we jouw CV en alle persoonsgegevens die je opgeeft in onze databank in overeenstemming met onze Privacy Notice.

Deze vacature loopt in exclusieve samenwerking met YouConnect.

Over YouConnect

YouConnect is gespecialiseerd in executive search, permanente aanwerving en interim management voor legal, hr & compliance professionals.

Wij begeleiden kandidaten om de job te vinden die hen op het lijf geschreven is en waarin ze kunnen uitblinken. We vormen de krachtige connectie tussen bedrijven enerzijds en juridische, hr- en compliance professionals anderzijds. We helpen om de juiste contacten te leggen en loopbanen vorm te geven die het individu doen groeien en de toekomst van de onderneming naar een hoger niveau tillen.

Location: Moeskroen
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 22/10/2025
Job ID: 45750

Wat biedt Plukon jou?

 

  • Een veelzijdige HR-rol in een productieomgeving die volop in volle beweging is.
  • Een organisatie met korte communicatielijnen, waar transparantie, verantwoordelijkheid en samenwerking centraal staan.
  • Een team waarin je warm onthaald wordt, waar je kan groeien, en waar ruimte is voor initiatief en verbetering.
  • De kans om nauw samen te werken met de Plant HR Manager en mee te bouwen aan een HR-afdeling om fier op te zijn
  • Een omgeving waar je zichtbaar bent op de werkvloer en jouw aanwezigheid echt wordt gewaardeerd.
  • Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques, eco-cheques, hospitalisatieverzekering, een forfaitaire onkostenvergoeding en 32 vakantiedagen (waaronder 12 ADV-dagen).
  • De mogelijkheid om 1 d/week thuis te werken.

 

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

Als HR Officer ben je het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden op de site in Moeskroen. Je staat mee in voor een correcte en efficiënte uitvoering van operationele HR-processen. Daarbij werk je nauw samen met de Plant HR Manager, aan wie je rapporteert, en bied je ondersteuning op zowel administratief als inhoudelijk vlak.  

Jouw gevarieerd takenpakket ziet eruit als volgt:

  • Contractbeheer: Je stelt contracten en de daarbij horende verlengingen op, en zorgt ervoor dat personeelsgegevens correct verwerkt worden in de systemen.
  • Afwezigheden en tijdsregistratie: Wijzigingen in uurroosters, afwezigheden of prestaties? Jij volgt alles nauwgezet op en zorgt voor foutloze administratie.
  • Administratieve opvolging van personeelsdossiers: Je staat in voor een correcte verwerking van specifieke tewerkstellingssituaties (onder andere grensarbeid) en de bijhorende facturatie. Je volgt ook afwezigheden nauwgezet op zodat alle dossiers correct worden behandeld.
  • Leidinggevenden ondersteunen: Teamverantwoordelijken kunnen bij jou terecht met HR-gerelateerde vragen. Je denkt mee en stimuleert hen om onwership op te nemen. 
  • Rekrutering: Je ondersteunt het aanwervingsproces van bedienden, technische profielen en de teamleaders in de productie in samenwerking met partners.
  • Onboarding: Nieuwe collega aan boord? Jij zorgt ervoor dat hun opstart vlot verloopt – van registratie tot toegangen – en dat ze zich welkom voelen.
  • Procesverbetering: Merk je dat iets efficiënter kan? Dan word je aangemoedigd om dit te signaleren en mee te werken aan oplossingen.
  • HR-rapportering: Je verzamelt en rapporteert HR-data ter ondersteuning van lokale besluitvorming en planning.

Herken je jezelf hierin?

  • Je hebt minimum 3 jaar ervaring in een brede HR-rol, bij voorkeur in een productieomgeving.
  • Je werkt gestructureerd, denkt mee en durft verantwoordelijkheid te nemen.
  • Je bent discreet, betrouwbaar en bewaart het overzicht in de veelheid aan taken.
  • Je haalt energie uit het verbeteren van processen en het ondersteunen van anderen.
  • Anderen omschrijven jou als empathisch en vinden makkelijk de weg omwille van jouw luisterbereidheid.
  • Je communiceert helder en professioneel zowel in het Nederlands als Frans.

Plukon

Plukon Food Group is een toonaangevende speler binnen de Europese voedingsindustrie, gespecialiseerd in gevogelte en innovatieve maaltijdcomponenten. Met meer dan 11.000 medewerkers en vestigingen in zeven landen bouwt Plukon dagelijks aan duurzame oplossingen voor retailers, foodservice en maaltijdcomponenten.

 

De site in Moeskroen is één van de drie Belgische productielocaties, naast Olen en Maasmechelen.

 

Werken bij Plukon betekent deel uitmaken van een omgeving waar actie wordt ondernomen, waar processen op scherp worden gesteld en waar ruimte is voor mensen die eigenaarschap tonen. Je komt terecht in een no-nonsense werkomgeving waar teamwerk, respect en continue verbetering centraal staan. Medewerkers krijgen er de kans om mee te denken, initiatief te nemen en mee richting te geven aan de toekomst.

 

Interesse?

 

Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Sharon De Winter voor meer informatie. Dit kan via mail: sharon.dewinter@youconnect.be of op het nummer: +32 498 61 82 24.

 

Wanneer je solliciteert, bewaren we jouw CV en alle persoonsgegevens die je opgeeft in onze databank in overeenstemming met onze privacy notice.

Deze vacature loopt in exclusieve samenwerking met YouConnect.

Over YouConnect

 

YouConnect is gespecialiseerd in executive search, permanente aanwerving en interim management voor legal, hr & compliance professionals.

Wij begeleiden kandidaten om de job te vinden die hen op het lijf geschreven is en waarin ze kunnen uitblinken. We vormen de krachtige connectie tussen bedrijven enerzijds en juridische, hr- en compliance professionals anderzijds. We helpen om de juiste contacten te leggen en loopbanen vorm te geven die het individu doen groeien en de toekomst van de onderneming naar een hoger niveau tillen.

Location: Moeskroen
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 22/10/2025
Job ID: 45717

Wat biedt REAZN jou?

  • Een gevarieerde functie binnen een innovatieve en toekomstgerichte industriële speler, waar circulaire economie, duurzaamheid en technologie hand in hand gaan.
  • Een open en toegankelijke bedrijfscultuur waar eigenaarschap, initiatief en samenwerking gewaardeerd worden.
  • Je werkt in een onderneming met een internationale dimensie, maar met de ondernemersgeest van een KMO.
  • Je krijgt de kans om HR-processen mee vorm te geven en verder te professionaliseren. Je werkt nauw samen met de HR Manager en krijgt ruimte en autonomie om HR-projecten te trekken en initiatieven te nemen.
  • Een moderne werkplek die vlot bereikbaar is.
  • Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, de mogelijkheid tot fietslease, maaltijd- en ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, een bonussysteem en 26 vakantiedagen.
  • Je krijgt de ruimte om je werk en privéleven goed op elkaar af te stemmen met hybride werken (1d/week thuiswerk) en glijdende werkuren.

 

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

Als Junior HR Business Partner werk je in tandem met de HR Manager en krijg je een veelzijdige rol waarin je zowel de personeelsadministratie en payroll mee beheert, maar ook actief bijdraagt aan uiteenlopende HR-projecten.

Jouw gevarieerd takenpakket ziet eruit als volgt:

  • Loonadministratie: Je zorgt ervoor dat de payrollvoorbereiding voor arbeiders en bedienden correct en tijdig verloopt, in samenwerking met het sociaal secretariaat (Besox). Je volgt de administratieve flow van A tot Z: van opstart tot uitdiensttreding, inclusief alle wijzigingen tijdens de loopbaan van een werknemer. Nauwkeurigheid is hier belangrijk, maar je staat er niet alleen voor – je werkt samen met de HR Manager en krijgt de nodige ondersteuning.
  • HR-documenten & aanspreekpunt: Je stelt contracten, addenda en andere HR-documenten op en zorgt dat ze altijd up-to-date zijn. Medewerkers of leidinggevenden met vragen over personeelszaken kunnen bij jou terecht. Je bent toegankelijk, denkt mee en bent niet bang om iets te optimaliseren als je merkt dat het beter kan.  
  • Extralegale voordelen: Hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, bedrijfswagen of fietsleasing? Jij zorgt dat alles correct wordt geregistreerd en opgevolgd. Je houdt het overzicht en zorgt ervoor dat medewerkers weten waar ze recht op hebben.
  • Onboarding: Nieuwe collega aan boord? Jij zorgt ervoor dat hij of zij goed wordt geregistreerd in alle systemen – van tijdsregistratie tot toegangsrechten. Je bent een belangrijke schakel in het onboardingsproces en zorgt voor een vlotte start.
  • HR-projecten: Je krijgt de kans om actief mee te werken aan projecten zoals de implementatie van een competentiematrix, het verbeteren van tijdsregistratie of het uitschrijven van nieuwe policies. Zie je iets dat beter kan? Dan word je aangemoedigd om dat te signaleren en aan te pakken.
  • Ontwikkeling en performance: Samen met de HR Manager volg je de opleidingsnoden, ontwikkelingsplannen en evaluatiecycli op. Je houdt mee de vinger aan de pols en zorgt dat medewerkers de juiste ondersteuning krijgen om te groeien.
  • Evaluatie- en opvolggesprekken: Je voert tussentijdse gesprekken met medewerkers, volgt op hoe hun integratie verloopt en bouwt mee aan een cultuur van feedback en betrokkenheid. Je speelt een zichtbare rol op de werkvloer.
  • Welzijn en HR-initiatieven: Je helpt mee initiatieven rond welzijn en werkgeluk vorm te geven, en werkt aan een werkomgeving waar medewerkers zich goed voelen en blijven groeien.  

 

Herken je jezelf hierin?

  • Je kan een eerste relevante ervaring in HR voorleggen – idealiter in een brede, generalistische rol.
  • Je voelt je goed in een omgeving waar nog niet alles vastligt, en je krijgt energie van dingen in beweging zetten, mee uitbouwen en verbeteren.
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd, maar denkt ook kritisch mee: je ziet wat beter kan en durft dat ook benoemen.
  • Je communiceert vlot over alle niveaus van het bedrijf.
  • Je bent een teamplayer, maar kan ook autonoom en zelfstandig te werk gaan.
  • Je bent discreet, betrouwbaar en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je spreekt en schrijft vlot in het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je bent leergierig, ondernemend en houdt ervan om echt een verschil te maken — voor collega’s, voor het HR-team en voor de organisatie.

 

Onze klant

REAZN Group is de grootste circulaire producent voor hoogwaardige, kwalitatieve zinklegeringen ter wereld. Ze produceren meer dan 100.000 ton zinklegeringen per jaar voor ongeveer 400 klanten wereldwijd. REAZN recycleert waardevolle afvalstoffen om de industrie te kunnen voorzien van zinklegeringen die substantieel minder CO₂ intensief zijn in vergelijking met primaire zinkproducenten. Ze zijn zeer geëngageerd in duurzaamheid en beschouwen het als een deel van het DNA.  

 

Werken bij REAZN betekent deel uitmaken van een no-nonsense omgeving waar veiligheid, respect en samenwerking centraal staan. Je komt terecht in een onderneming die inzet op continu verbeteren, waar initiatief gewaardeerd wordt en medewerkers de ruimte krijgen om mee te denken en impact te hebben. Er heerst een open en toegankelijke sfeer, gekenmerkt door korte communicatielijnen, betrokkenheid en een sterke focus op kwaliteit en duurzaamheid.

 

Interesse?

Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Sharon De Winter voor meer informatie. Dit kan via mail: sharon.dewinter@youconnect.be of op het nummer: +32 498 61 82 24.

Wanneer je solliciteert, bewaren we jouw CV en alle persoonsgegevens die je opgeeft in onze databank in overeenstemming met onze privacy notice

Deze vacature loopt in exclusieve samenwerking met YouConnect.

Over YouConnect

YouConnect is gespecialiseerd in executive search, permanente aanwerving en interim management voor legal, hr & compliance professionals.

Wij begeleiden kandidaten om de job te vinden die hen op het lijf geschreven is en waarin ze kunnen uitblinken. We vormen de krachtige connectie tussen bedrijven enerzijds en juridische, hr- en compliance professionals anderzijds. We helpen om de juiste contacten te leggen en loopbanen vorm te geven die het individu doen groeien en de toekomst van de onderneming naar een hoger niveau tillen.

Location: Kruishoutem
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 21/10/2025
Job ID: 44758

YouConnect Outsourcing breidt uit. Drie jaar geleden zijn we gestart we met onze divisie Recruitment Outsourcing: een initiatief dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste waarde bij onze klanten. Vandaag zetten we een volgende stap in de groei van YouConnect met de lancering van de nieuwe divisie Payroll Outsourcing.  In het kader van deze uitbreiding werven we nu gemotiveerde starters aan die zich willen ontwikkelen tot volwaardige Payroll Consultants.

Heb je net je diploma behaald en wil je je eerste stappen zetten in HR? Of heb je ervaring in een ander domein, heeft payroll jou altijd al geboeid en wil je hier graag in verder?

Dan krijg je bij ons de kans om het payrollvak van A tot Z te leren, onder begeleiding van een ervaren professional die je met raad en daad bijstaat. Je wordt opgeleid, gecoacht en krijgt de kans om onder de veilige vleugels van YouConnect projecten uit te voeren bij verschillende van onze klanten.

Wat biedt YouConnect jou?

  • Je maakt deel uit van een gloednieuwe business unit – Payroll Outsourcing, waarbij je mee de fundamenten legt voor het succes van deze afdeling;
  • Je wordt begeleid door een persoonlijke coach met diepgaande expertise in payroll, die je niet alleen ondersteunt maar ook uitdaagt om te groeien.
  • Je krijgt toegang tot relevante opleidingen om je vakkennis te verdiepen;
  • Je krijgt de kans om verschillende sectoren te leren kennen en mee te werken aan boeiende, gevarieerde payrollprojecten;
  • Je krijgt toegang tot een sterk netwerk van HR-professionals binnen en buiten YouConnect, wat je leertraject extra versterkt;
  • Je krijgt een gevarieerde rol in een ondernemend en waardengedreven bedrijf dat een stevige fundering heeft en sinds haar oprichting een duidelijk verschil maakt in de markt;
  • Je komt terecht in een motiverende en positieve bedrijfscultuur met ruimte voor persoonlijke groei, initiatief en kennisdeling;
  • Je geniet van een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen, waaronder een bedrijfswagen.

 Wat zijn je verantwoordelijkheden?

Je werkt afwisselend op projecten bij klanten en bouwt expertise op in verschillende sectoren, systemen en processen. Je wordt begeleid door een persoonlijke coach en neemt de volgende taken op:

  • Loonadministratie en -verwerking: je verzamelt, controleert en verwerkt de loongegevens, in samenwerking met het sociaal secretariaat of via de payrollsoftware van jouw klant.
  • Klanten adviseren en ondersteunen: je bent het aanspreekpunt voor vragen over loonbrieven, fiscale regels, RSZ en sociale wetgeving.
  • HR-administratie en rapportering: je houdt personeelsdossiers bij en stelt rapportages en analyses op.
  • Snel schakelen tussen projecten en systemen: je werkt projectmatig bij diverse bedrijven, leert nieuwe tools kennen, en haalt energie uit variatie en groei.
  • Vertrouwen: je bouwt sterke werkrelaties uit met klanten, en je wordt snel aanzien als een betrouwbare partner op wie men kan rekenen.

 

Herken je jezelf hierin?

  • Je beschikt over minimum een bachelordiploma, bij voorkeur in een HR-richting;
  • Je hebt interesse in sociale wetgeving;
  • Je werkt nauwkeurig en resultaatgericht, hebt een goed oog voor detail en bent cijfergericht;
  • Het spreekt je aan te werken in diverse omgevingen en autonoom werken schrikt je niet af;
  • Je handelt steeds met integriteit, respect en discretie;
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels; Frans is een plus;
  • Je hebt een dienstverlenende houding en bent leergierig;
  • Je kan goed plannen en organiseren, en beschikt over een sterk analytisch vermogen;
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft Office, en werkt graag met Excel.

 

YouConnect

YouConnect is een selectiekantoor met meer dan twintig medewerkers, gespecialiseerd in permanente aanwerving en interimmanagement voor legal, hr & compliance professionals. Daarnaast biedt onze afdeling HR Outsourcing expertise en ondersteuning in payroll en in rekrutering bij haar klanten met gespecialiseerde projectconsultants.

We vormen de krachtige connectie tussen bedrijven enerzijds en juridische, hr- en compliance professionals anderzijds.

We helpen om de juiste contacten te leggen en loopbanen vorm te geven die het individu doen groeien en de toekomst van de onderneming naar een hoger niveau tillen.

 

Interesse?

Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Sharon De Winter voor meer informatie. Dit kan via mail: sharon.dewinter@youconnect.be of op het nummer: +32 498 61 82 24.

Wanneer je solliciteert, bewaren we jouw CV en alle persoonsgegevens die je opgeeft in onze databank in overeenstemming met onze privacy notice.

 

Location: Gent, Berchem, Brussel
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 15/10/2025
Job ID: 43599

Wat biedt Boplan jou?

  • Een sleutelrol binnen een innovatief en technologisch vooruitstrevend bedrijf, waar HR een strategische partner is die de toekomst nabij brengt en medewerkers motiveert en mobiliseert richting doelen en ambities.
  • Een productiebedrijf waar R&D, technologie, veiligheid en netheid hoog in het vaandel staan en waar je omringd wordt door positieve, aangename collega’s.
  • Je krijgt het vertrouwen en de ruimte om HR-processen vorm te geven, te verbeteren en te vernieuwen. Met een grote mate van autonomie neem je initiatieven, breng je structuur aan en begeleid je verandering.
  • Een brede generalistische functie, met een sterke focus op zowel soft als hard HR, gecombineerd met projectmatig werk rond welzijn, leiderschap en interne mobiliteit.
  • Een nauwe samenwerking met het management, waarbij je een kritische, strategische en tegelijk pragmatische sparringpartner bent.
  • Een open, informele en resultaatgerichte cultuur, waar korte communicatielijnen, ondernemerschap en directe impact de norm zijn.
  • Een vlot bereikbare werkplek in een filevrije omgeving in Zuid West-Vlaanderen.
  • Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen en tankkaart, de mogelijkheid tot fietslease na 6 maanden, een forfaitaire onkostenvergoeding aangevuld met een mooi pakket aan extralegale voordelen zoals maaltijd- en ecocheques, een groepsverzekering, smartphone met abonnement, laptop, 20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen en glijdende werkuren.

 

 Wat zijn je verantwoordelijkheden?

In deze functie combineer je je operationele HR-expertise met een sterk projectmatig inzicht. Je fungeert als vast aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden in een industriële omgeving die zowel uit bedienden als arbeiders bestaat, en zorgt ervoor dat zij correct, toegankelijk en mensgericht worden ondersteund. Je rapporteert in deze rol aan de HR Director.

 

Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere:

1. Medewerkerstrajecten van A tot Z

  • Coördineren van rekruterings- en selectieprocedures voor technische en productiegerelateerde profielen;
  • Opzetten van spontane instroomkanalen, en constructief samenwerken met uitzendkantoren en selectiekantoren om kwalitatieve instroom te genereren;
  • Opzetten en opvolgen van preboarding-, onboarding- en offboardingtrajecten, in nauwe samenwerking met interne stakeholders.

2. SPOC en HR-ondersteuning

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor dagelijkse HR-vragen van medewerkers en leidinggevenden in de operationele afdelingen;
  • Ondersteunen en adviseren omtrent personeelsbeleid, sociale wetgeving en arbeidsreglementering;
  • Coachen van leidinggevenden in mature gespreksvoering en opvolging van hun teamleden;

3. Performance en talentontwikkeling

  • Coördineren van het jaarlijkse evaluatieproces en begeleiden van leidinggevenden bij het voeren van de performantiegesprekken met hun teamleden;
  • Detecteren van opleidingsnoden en vertalen naar gerichte ontwikkelingsacties in samenspraak met leidinggevenden, en eventueel in samenwerking met externe opleidingspartners;
  • Monitoren van een aantal KPI’s bij de toegewezen populatie;
  • Meewerken aan initiatieven rond duurzame inzetbaarheid, talentontwikkeling en interne mobiliteit.

4. Projecten & samenwerking

  • Deelnemen aan diverse HR-projecten zoals Employer Branding, tijdsregistratie, en loonbeleid;
  • Vertegenwoordigen van HR in interne werkgroepen zoals bijvoorbeeld bij de werkgroep veiligheid.

 

 

Herken je jezelf hierin?

  • Je beschikt over minstens 7 jaar ervaring in een brede HR, generalistische HR-rol, in een productie- of technische omgeving waar je dicht bij de werkvloer stond.
  • Je hebt een sterke affiniteit met projectmatig werken en weet orde te scheppen en richting te geven in een organisatie die voortdurend in beweging is.
  • Je werkt autonoom en neemt eigenaarschap over jouw domeinen: je denkt vooruit, onderneemt actie en komt tot duurzame oplossingen.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands, Engels en Frans.
  • Je communiceert vlot en professioneel op alle niveaus van de organisatie.  
  • Je slaagt erin om strategische doelstellingen te vertalen naar concrete acties, met een pragmatische en resultaatgerichte aanpak.
  • Je wil actief bijdragen aan een HR-beleid dat zowel mensgericht als future-proof is.

 

 

Onze klant

Boplan is een toonaangevend internationaal bedrijf dat hoogwaardige veiligheidsoplossingen ontwikkelt en produceert voor industriële omgevingen. Met meer dan 25 jaar ervaring en aanwezigheid in meer dan 80 landen zet Boplan zich in voor innovatie, kwaliteit en maximale veiligheid. Hun producten, zoals veiligheidshekken, beschermpalen en aanrijdbeveiligingen, worden wereldwijd gebruikt in magazijnen, productieomgevingen, logistieke centra en op luchthavens.

Werken bij Boplan betekent deel uitmaken van een groeiend bedrijf dat bekendstaat om zijn vooruitstrevendheid en klantgerichte aanpak. Je komt terecht in een dynamische omgeving waar jouw talenten en ideeën bijdragen aan internationale projecten en innovatieve oplossingen. Zin in een omgeving waar je dagelijks impact maakt op mens en organisatie? Stap mee in dit verhaal en draag bij aan het versterken van veiligheid in een groot aantal industriële omgevingen wereldwijd.

 

 

Interesse?

Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Sharon De Winter voor meer informatie. Dit kan via mail: sharon.dewinter@youconnect.beof op het nummer: +32 498 61 82 24.

Wanneer je solliciteert, bewaren we jouw CV en alle persoonsgegevens die je opgeeft in onze databank in overeenstemming met onze privacy notice.

Deze vacature loopt in exclusieve samenwerking met YouConnect.

 

Over YouConnect

YouConnect is gespecialiseerd in executive search, permanente aanwerving en interim management voor legal, hr & compliance professionals.

Wij begeleiden kandidaten om de job te vinden die hen op het lijf geschreven is en waarin ze kunnen uitblinken. We vormen de krachtige connectie tussen bedrijven enerzijds en juridische, hr- en compliance professionals anderzijds. We helpen om de juiste contacten te leggen en loopbanen vorm te geven die het individu doen groeien en de toekomst van de onderneming naar een hoger niveau tillen.

Location: Wevelgem
Job type: permanent
Emp type: Full-time
Job published: 22/07/2025
Job ID: 41364